Ontmoet NL op Vakantiebeurs 2012

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

Vakantiebeurs2011
Vakantiebeurs 2011
De Vakantiebeurs 2012 krijgt de primeur van Ontmoet NL, een aansprekend en eigentijds concept voor de promotie van Nederland als vakantieland. Volgens Dagmar Ypenberg, projectmanager van de Vakantiebeurs, onderschrijft OntmoetNL de groeiende interesse van de Nederlandse consument voor een vakantie in eigen land. ''Het aanbod uit Nederland op de Vakantiebeurs is te klein volgens de bezoekers. Meer mensen geven ook aan behoefte te hebben aan infotainment, optredens en reisexperts waarmee zij hun vakantieplannen kunnen bespreken. Met Ontmoet NL wordt in deze behoeften ruimschoots voorzien’’.

Naturistenpaviljoen

De projectmanager onthult alvast een nieuwtje: "’De Naturisten Federatie Nederland (NFN) heeft het initiatief genomen voor de realisatie van een dicht maar toch transparant paviljoen van 400m² in hal 10. Deze presentatie heeft als thema ‘Het hemd van je lijf’ en wordt, hoe kan het anders, aangekleed met hemden. Doelstelling van de NFN is om de mensen te benaderen die nog nooit met naaktrecreatie hebben kennis gemaakt’’.


Alle doelgroepen

Voor de volledigheid wijst Dagmar Ypenberg erop dat naast bestemming Nederland, er natuurlijk ook een breed en gevarieerd internationaal aanbod op de Vakantiebeurs te vinden is. ‘’Ver weg en dichtbij, avontuurlijke vakanties, Noord- en Zuidpool , themavakanties, safari’s, cruises, citytrips....noem maar op."
Een ander opmerkelijk initiatief is een Christelijk Vakantieplein in hal 5. In deze ruimte komen alle aanbieders met reizen in dit segment die met elkaar een geweldige vakantiebelevenis zullen neerzetten.


Crossmediaal

De kick-off van Ontmoet NL was eind mei in in ‘de Koekfabriek’ in Zaandam. De vakantie-in-eigen-land campagne bied op crossmediaal niveau het hele jaar door aandacht voor Nederland als vakantieland. Hiervoor worden mediavormen ingezet als consumentenbeurzen, radio, specials in magazines, radio, websites en online applicaties voor mobiel internet. Initiatiefnemer van de campagne is Zilt Events, in samenwerking met VNU Exhibitions, organisator van de Vakantiebeurs. De campagne wordt aangejaagd door 100% NL Magazine en 100% NL Radio.
De Vakantiebeurs 2012 wordt gehouden vanaf dinsdag 10 januari (de vakdag: Dutch Tourism Expo) tot en met zondag 15 januari 2012 .

Over naturisme

Naturisme, nudisme… bloot zijn is gewoon

Naturisme, nudisme… bloot zijn is gewoon

O help, loop je dan echt de hele dag in je blootje? Hoe gaat dat dan? Kun je dan wel met goed fatsoen naar mensen kijken? Is dat niet extra prikkelend? En is het wel hygiënisch? We schreven al meerdere artikelen over naturisme, nudisme en het gewoon zijn van het bloot zijn. Maar er zullen, vooral bij mensen die er niet (zo) bekend mee zijn, vast nog wat vragen of vooroordelen over naturisme/nudisme.

Lees meer

Petitie om bloot uit de taboesfeer te halen

Petitie om bloot uit de taboesfeer te halen

Al in 2016 is er een handtekeningenactie gestart om ‘bloot’ uit de taboesfeer te halen. Op Twitter is de actie door de AANR (American Association for Nude Recreation) nieuw leven ingeblazen. Waar gaat het om?

 

Lees meer

Naturisme: veelgestelde vragen én het antwoord

Moet je altijd bloot lopen op een naturistenterrein? En hoe zit dat met pubers die niet (meer) bloot willen? Mag je elkaar wel knuffelen? Allemaal vragen die je kunt hebben wanneer je voor de eerste keer een naturistenterrein wilt bezoeken. Puur Naturisme helpt een handje en zet de 14 meest gestelde vragen over naturisme op een rij. Met de antwoorden natuurlijk.

Lees meer

Language

nlenfrde